Fredag.

Hej på er alla!
Hoppas ni har sovet gott och att ni har drömt något roligt som ni kan minnas hela dagen. För visst kan också era drömmar vara roliga och mycket konstiga? Ibland undrar jag varför hjärnan gör så att jag drömmer det allra konstiga drömmarna och hur får jag ihop allt konstigt i mina drömmar? Jag tror att hjärnan har det väldigt roligt när vi sover :o)

I går var här strålande solsken och 25 grader varmt. Jag solade och på kvällen så grillade jag med mina ungdomar. Ett härligt gäng ungdomar vill jag lova. Men i alla fall så när jag vaknade i dag vad ser jag då, jo en grå himmel och små regndroppar. visserligen så är det inte kallt ute och inte blåser det heller, men va sjuttan kunde vi inte ha fått ett par dagars sol i alla fall? Nej inte fick vi det inte. Fast ännu kan det komma fina dagar innan hösten sätter klorna i årstiden. Jag skulle egentligen vilja att det var sommar hela året, men då får jag väl flytta. Så om jag skulle vinna en miljon så skulle jag köpa med ett ställe att bo i varmare länder. Nu gäller det bara att vinna denna miljonen, fast får man ett hus i varmare länder för en mille, tror nog att det är bäst jag vinner fem mille för då kan jag nog få ett hyggligt hus att bo i.
Hej så länge, jag återkommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0