Glömt skriva på ett par dagar, eller hur?

Jag har visst glömt av att skriva på min blogg på några dager. Det var verkligen illa :o)
Men då får jag väl skriva lite så här på fredagskvällen.
Vilken fin kväll det är. Solen lyser och det är 23 grader varm ute på min uteplats. Så efter jag skrivet detta ska jag sätta mej där och bara njuta av att det fortfarande är sommar.

Här ser ni lite av min uteplats.
Detta är lavendel.
Detta är mina rosor.
Och tillslut så får ni er en titt på mina olika blommor som jag mixtrar med. Får se om det blir något av dessa. Men den till väster är en annanas, sedan så är det en kruka med olika sommarblomster, där finns tre olika sorters liljor, en kruka med smultron och den längst till höger är en passionfrukt.
Visst sert det vacklert ut? Ja, det tycker då jag i alla fall.
Så nu mina vänner så ska jag sätta mej på min blomstrande uteplats och njuta en stund.
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Haha, ja jag kan nog hålla med dig om att likneldes finns! Men du lärde dig ju på dirren ser jag :-D Härligt det! Haha.

Tack så mycket ang. bilden :-)

Roligt att du la upp bilder på dina växter ockås :-D Hur går det med annanasen, tro?

2009-08-09 @ 15:34:43
URL: http://ltallvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0