JA NU SÅ ÄR DET VÄL DAX ELLER?

Nu så är det väl dax att vem som helst som har lust och ork att läsa min blogg. Jag är ju helt grön i detta så ha överseende med mej.
Jag kommer att ta upp lite av varje som ni kommer att se om ni läser min blogg i fortsättningen oxå. Jag ska bara lära mej lite hur jag ska lägga upp det hela för att det ska bli så intressant som möjligt.
Jag kommer inte att vara främmande för något ämne så kom gärna med förslag.
Hade tänkt lägga upp en husmanskost meny. Ni vet söndagssteken, fläskpannkaka, extra god hemlagad potatismos och annat smått och gott.
Finns det något som ni vill ha recept på i matväg så bara skriv det!
Detta ska bli skoj. Nu börjar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0