Måndag

Så är det måndag igen.
En ny vecka med regn i sikte så långt ögat kan se. Jag hade för mej att dom sa på tv4 vädret att det skulle bli en underbar vacker dag. Men då kommer väl den dagen i morgon eller i övermorgon.
Sommaren är inte slut på länge ännu trots att många vill påpeka det, det blir ju mörkare på kvällarna kan man höra dessa höst människor säga. För jag tror att dessa människor som bara ser juni och juli som sommar egenligen inte gillar årstiden sommar.
Det var några väder ord.
Nu ska jag kolla på baywatch på tv4 guld. Ni som är lite äldre kommer väl ihåg denna långkörare till serie som egentligen är urdålig men den har lite nostalgi över sig och det behöver jag nu.
Jag återkommer senare om jag får tid för Olles fästmö och deras lilla tjej Selda ska komma på besök.

Ha det så gott mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0