Min Blogg!

Hej alla!
Nu så var det dax för mej att börja med det där som alla människor håller på med, BLOGGA.
Jag trodde jag var för gammal för att börja med det men så kollade jag runt på olika bloggar och det visade sig att det finns ingen ålder på en bloggare.
Det viktigaste är vad du skriver.
Vissa gömmer sig bakom något som dom inte är för att folk ska läsa deras bloggar och sen tjänar dom pengar på att vi retar upp oss på det dom skriver. Det är inte ens säkert att dom tycker så i verkliga livet utan bara på bloggen.
Men man får vara stark om man ska orka med allt skit man kan få på sådana bloggar.
Jag vill rekomendera en tjejs blogg, hon tar så fina bilder, skriver så bra och till råga på allt är hon min goa systerdotter Linnéa. Läs hennes blogg hon förseställer sig inte utan hon är hon på sin blogg. www.ltallvik.blogg.se Ja, kolla hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0