Tisdag 28 juli!

Hej alla vänner!

I dag har jag haft en mycket trevlig dag. Vid 13-tiden kom min minsta systerdotter Linnéa Tallvik ägare av bloggen http://ltallvik.blogg,se Hon skulle hjälpa mej med detta att blogga. Jag fick många goda råd och tips av henne.
Desutom hjälpte hon mej med att laga min gardinstång i vardagsrummet,det var inte en dag för tidigt att den blev lagad. Jag själv kan inte stå på en stol av olika anledningar som jag kanske tar upp här när jag har känslan för det.
Så ni kan tänka er själva vad glad jag blev att få denna hjälp.
Sen ska hon komma och hjälpa mej och rensa i en klädkammare som till största delen består av tomlådor och resväskor. Det ska verkligen bli trevligt att kunna se att det är en klädkammare och inte ett "skraprum" (skraprum är nog ett norskt uttryck för något som är väldigt stökigt. ett stökigt rum.)
Ja så var den dagen för min del.
Ska göra lite mat nu var det tänkt. Sen blir det en runda ut med Olle och därefter så måste jag inta horisontalläge.
Jag har sovet så illa den senaste veckan så jag känner paniken komma över mej varje gång det är läggdax. Då är det väl dax att bryta det mönstret, eller hur?
Håll alla tummar ni har för mej, det kanske hjälper så att jag får min sömn i natt!
See you later alligater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0